Feeds RSS
Feeds RSS

الاثنين، 23 أغسطس 2010

من كتاباتى المتواضعة رسالة كتبتها بمشاعرى الحقيقية الى انسانة كرهتها بلا مبررات ولا ازال مترددة فى ارسالها لها

الى من كانت صديقتى :

وداعا محبوبتى 
منذ اليوم انتى خارج حياتى
خارج حساباتى

اعترف انك كنتى احب الناس الى يوما...او قولى اعواما
ولكن آلان...
 لم اعد اطيق سماع اسمك 
لا تسالينى لماذا؟!!....
اقسم لكى بربى لا اعرف لماذا
ولكن ما اعرفه انه لا ذنب لكى فى ذلك.
نعم اصدقك ..انتى لم تتغيرى منذ يوم عرفتك
ولكن يمكنك القول انى انا من تغيرت
عذرا على ايذائى لكى
ولكن لم اعد احتمل التعامل معكى
الذنب ذنبى
ومن يدفع الثمن انتى
ولكن قبل الرحيل 
عدينى ان تجدى صديقة خيرا منى
عدينى ان تحسنى الاختيار تلك المرة
واعدك...اعدك انى ان تذكرتك سادعو لكى بان تجدي من تراكى فى صورة غير التى اراكى عليها آلان 
الى اللقاء فى عالم آخر قد احبك فيه ولا اظلمك
مجددا ...
عذرا يا من كنتى صديقتى

4 التعليقات:

sal يقول...

طبيعى اللى بيحصل دا
احيانا نحن من يتغيير بينما الاخر باق كما هو
فربما من صادقته فى مرحلة عمرية معينة لا يتوافق معى مع تطورات مررت بها ولم يمر بها الطرف التانى فيكون كالعبء الثقيل نظرا لعدم التوافق العقلى والنفسى
بس بلاش كل القسوة دى ممكن الانسحاب بهدوء وبدون اذية للاخر والايام كفيلة بخلق بدائل للطرفين

رمضان كريم

totahabib يقول...

الله اكرم
حاضر ان شاء الله هحاول انسحب بهدوء وتدريجيا

Unknown يقول...

بصى انا بمر بنفس ظروفك البوست لمس حاجه فيها انا قريتلك بوستات كتير وخواطرك رائعه بجد انتى بنوته تحفه ياريت تقبلى تكون منور المدونة بتاعتى وانا بعد أذنك هضيف مدونتك للمدونات اللى بتاعبها وهحطها على المدونة بتاعتى

totahabib يقول...

ميرسى يا قمر ده بس من زوقك
انا ضفت مدونتك وان شاء الله هتابعك واقول رايى دايما

انتى بجد نورتينى
وكل سنة وانتى طيبة :)

إرسال تعليق